" בלב ליבו של הקושי שוכנת ההזדמנות" (אלברט איינשטיין)

כאן ניצור דיאלוג בין אריאלה מלצר כאדם ופסיכותרפיסטית ומטפלת זוגית, מנהלת מכון רעות לבין הקוראים אודות הקשיים והדילמות של החיים וכיצד להתמודד איתם בהצלחה וביעילות למען חיים טובים, מאושרים,רגועים ומהנים.

נדבר על שליטה וניהול כעסים, על בעיות שבינו לבינה בזוגיות ובנישואין, על קשיים רגשיים, בעיות משפחתיות, טיפול זוגי ועוד.

אהבת? לחץ כאן

יום שישי, 11 בפברואר 2011

בחירת בן זוג - מה גורם לנו להתאהב?

שלום לכם,


מי לא מחפש אהבה מבן זוג חם, מפנק ואוהב? כוווולם! נכון!

וולנטיין דיי, חג האוהבים,
מתקרב ובא בשבוע הבא, ב-14 בחודש.

יודעים הרווקים והפנויים שבינינו כמה זה לא פשוט למצוא את האהבה

האחת והיחידה, את הנפש התאומה, שכל כך מייחלים לה. גם הנשואים שבינינו, יודעים

כמה זה לא פשוט לשמור על הניצוץ של האהבה והרומנטיקה בחיי הנישואין, על אותו ה'קליק'

שגרם לנו להתאהב מלכתחילה בבן זוגנו.

מה גורם לנו להתאהב דווקא בבן זוג אחד ולא במישהו אחר, למרות שהוא יכול

להיות מקסים ונפלא?

מה "עושה" לנו את זה? איך מתרחשת ההתאהבות הרומנטית ולמה היא נעלמת עם הזמן?

איך אנחנו בוחרים את בן הזוג שלנו?

כדי לקרוא עוד על בחירת בן הזוג ומה גורם לנו להתאהב, יש ללחוץ על הקישור.


ומשהו שאהבתי - "האהבה אינה טמונה במבט שאנו מביטים זה בזה, אלא במבט שאנו מביטים יחד באותו הכיוון" (אנטואן דה סנט אקזופרי)
וגם קצת על אהבה וזוגיות ברוח הומוריסטית...


- זוג משמיים הוא זוג שאיננו מסתדר על הארץ.

- זוגות מתאימים יש רק בחנות נעליים.

-האהבה עיוורת. הנישואין מחזירים את הראייה.

- אהבה - טירוף זמני הניתן לריפוי ע"י נישואים.

- להתחתן זה כמו להיכנס לאמבטיה חמה. ברגע שהתרגלת, זה כבר לא כל כך חם.

- סגולה לשלום בית - פיקחו את העיניים לרווחה לפני הנישואין ועיצמו אותן למחצה אחריהם.



...ולא לשכוח לפנק ולחזר כל יום ובמיוחד בחג האהבה

התוכנית הקרובה שלי ברדיו החיים הטובים באינטרנט, "להיות ביחד וגם לחוד" (כל יום ג' בשעה 10 בבוקר) תוקדש לאהבה. אתם מוזמנים להאזין.

שליבכם יהיה מלא ועטוף באהבה

אריאלה

מנהלת מכון רעות - לטיפול זוגי, משפחתי ואישי

פסיכותרפיסטית ומטפלת זוגית ומשפחתית

4 תגובות:

  1. אריאלה יקרה
    קראתי את המאמר בהנאה מרובה!
    מאמר מאלף, תודה רבה
    שי שגב

    השבמחק
  2. שי הקר,
    תמיד טוב ומחמם את הלב לשמוע את הארותיך
    אריאלה

    השבמחק
  3. שלום רב לך אריאלה יקירה,

    אני שוב מתמוגגת לקרוא את ההסברים המדהימים שלך באשר לבחירת בן-הזוג, הסיבות לקונפליקטים וכל יתר הדברים שנדמה היה לי שהתשובה להם עלומה ואינה ברת-השבה.
    היכולת שלך להבין את רזי הנפש פשוט מדהימה ומרגשת אותי בכל פעם מחדש, יש לי זכות גדולה להיות בין המנויים שמקבלים את הטיפים הנדירים והכל כך מיוחדים שלך.

    יישר כוח ענק, ואני מברכת אותך שייכנס ויזרום שפע של דברים טובים אל תוך חייך.

    שתהיי עטופה תמיד באהבה מעצמך וממי שחשוב עבורך
    ע שיראל

    השבמחק
  4. עדן יקרה,

    יש לך יכולת מדהימה ומדויקת לגעת ברגישות מופלאה במיתרי הלב. יכולת הנתינה שלך מופלאה בעיניי ואני מעריכה אותה מאד ומוקירה אותה בכל ליבי. זה ממש לא מובן מאליו, איך את מביעה בכושר הבעה נפלא וקסום את מחשבותייך ורגשותייך באופן הנתינה שלך.

    את מדהימה בעיניי כאדם ואני שמחה שאת מלווה אותי בדרך החשובה הזו.

    תודה מקרב לב, אישה יקרה

    אריאלה

    השבמחק