" בלב ליבו של הקושי שוכנת ההזדמנות" (אלברט איינשטיין)

כאן ניצור דיאלוג בין אריאלה מלצר כאדם ופסיכותרפיסטית ומטפלת זוגית, מנהלת מכון רעות לבין הקוראים אודות הקשיים והדילמות של החיים וכיצד להתמודד איתם בהצלחה וביעילות למען חיים טובים, מאושרים,רגועים ומהנים.

נדבר על שליטה וניהול כעסים, על בעיות שבינו לבינה בזוגיות ובנישואין, על קשיים רגשיים, בעיות משפחתיות, טיפול זוגי ועוד.

אהבת? לחץ כאן

יום חמישי, 30 בדצמבר 2010

מכשולים הם הזדמנות לשינוי והצלחה



שלום לכם,

כהמשך לפוסט הקודם, משהו לקינוח.. סיפור נחמד שמצאתי, הממחיש איך מכשולים יכולים להיות הזדמנות לשינוי והצלחה, רק צריך לראות אותם כך..
קריאה מהנה!

על דרך המלך....

היה היה מלך, שבאחד הימים החליט לבחון את אופי נתיניו.

לשם כך, הוא הניח באמצע אחת הדרכים בממלכה, אבן גדולה. הוא התחבא מאחורי סלע וצפה במעשי נתיניו אשר נתקלו באבן בדרכם. כמה מאצילי הממלכה וכן, הסוחרים העשירים שבה, עברו ליד האבן ופשוט התעלמו ממנה והמשיכו בדרכם.

המלך המאוכזב המשיך לצפות בעוברים ושבים, שלא רק שלא הזיזו את האבן מהדרך, אלא אף הגדילו לעשות והאשימו את המלך שאינו דואג לניקיון ופינוי שבילי הממלכה.

לבסוף, כשהמלך כמעט היה על סף ייאוש מנתיניו האנוכיים, חלף איכר כשהוא נושא בידיו שקים המכילים ירקות. ברגע שהבחין באבן הגדולה, הניח האיכר את שקיו הכבדים וניסה להזיז את האבן לצד הדרך.

לאחר מאמצים רבים וממושכים, הוא הצליח במשימה! להפתעתו, מוצא האיכר מתחת לאבן הכבדה ארנק, שהכיל מטבעות זהב רבים וכן מכתב מהמלך ובו נאמר, כי הזהב מיועד למי שיזיז את האבן מהדרך.

האיכר הבין מה שהאחרים לא השכילו להבין . כל מכשול בדרככם הוא הזדמנות לשפר את מצבכם. מכשולים אין לעקוף! עם מכשולים יש להתמודד! ללמוד מהם ולהמשיך הלאה!
נסו זאת ואולי גם אתם תמצאו שק זהב שמחכה רק לכם!

בהצלחה בהגשמת משאלותיכם

ושנה אזרחית חדשה מוצלחת ופורייה.

אריאלה

מנהלת מכון רעות - לטיפול זוגי , אישי ומשפחתי

פסיכותרפיסטית ומטפלת זוגית מוסמכת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה