" בלב ליבו של הקושי שוכנת ההזדמנות" (אלברט איינשטיין)

כאן ניצור דיאלוג בין אריאלה מלצר כאדם ופסיכותרפיסטית ומטפלת זוגית, מנהלת מכון רעות לבין הקוראים אודות הקשיים והדילמות של החיים וכיצד להתמודד איתם בהצלחה וביעילות למען חיים טובים, מאושרים,רגועים ומהנים.

נדבר על שליטה וניהול כעסים, על בעיות שבינו לבינה בזוגיות ובנישואין, על קשיים רגשיים, בעיות משפחתיות, טיפול זוגי ועוד.

אהבת? לחץ כאן

יום שישי, 14 בינואר 2011

איך למנוע מריבות עם בן הזוג

שלום לכם,

לא פעם קורה שבני זוג רוצים דברים שונים ואף מנוגדים זה לזה לגבי נושא כלשהו.

האם גם אצלכם זה קרה? אני מתארת לעצמי שכן, היות ובני זוג הם בני אדם עם עולמות וצרכים שונים ולכן, אך טבעי הוא שיהיו הבדלים ביניהם והם ירצו דברים שונים.

מה עשיתם? האם התווכחתם או רבתם על כך?

איך פתרתם את זה? לפי מה החלטתם? מי קבע מה יהיה?

לא מעט מריבות וויכוחים רבים בין בני זוג, ואפילו חוזרים על עצמם שוב ושוב, מתגלעים על רקע הרצונות והצרכים השונים שלהם ואף, ההפוכים זה מזה.

האם ניתן למנוע את כל אותן מריבות מיותרות?

כן, בהחלט!

הכנתי לכם סרטון ובו טיפ חשוב על איך למנוע מריבות עם בן הזוג. בסרטון אני מציעה טכניקה מעניינת, לה קראתי "האופציה השלישית", שיכולה לפתור לכם את הבעיה הזו.

כדאי לצפות!





וכמעט שכחתי... השבוע אני מגשימה חלום ילדות! מיום שלישי הקרוב, כל יום ג' ב- 10 בבוקר, אני אשדר תוכנית רדיו משלי באינטרנט במסגרת רדיו החיים הטובים, שקראתי לה "להיות ביחד וגם לחוד".
וואוו, איך אני מתרגשת !!!

בתוכנית אני אדבר על כל הנושאים שמעסיקים אותנו כבני אדם, על זוגיות, משפחה, על התמודדות עם כעסים וגם אחבר אקטואליה, אארח אנשים מעניינים, מטפלים בגישות שונות וכל נושא שיעניין אותי וגם את המאזינים. ניתן יהיה לשלוח אלי שאלות מראש או לעלות לשיחה איתי במהלך השידור בטלפון 077-3000909 .

אני אשמח אם תצטרפו אלי לתוכנית, תעלו שאלות ותגובות, תציעו רעיונות ואפילו, תוכלו להתארח אצלי בתוכנית. מקווה שזו תהיה תוכנית מעניינת ומהנה! שיהיה בשעה טובה ומוצלחת!

שבת שלום

אריאלה

מנהלת מכון רעות - לטיפול זוגי, משפחתי ואישי

פסיכותרפיסטית ומטפלת זוגית ומשפחתית

2 תגובות:

  1. אריאלה

    כמה יפים הדברים ששלחת לאחרונה. כמה מרחיבים .

    "הדרך השלישית" היא הדרך לחבר את מה שבנו ואת מה שבנו שהשלכנו על האחר כי היה לנו קשה עמו בתוכנו.
    הדרך השלישית מביאה אותנו להצלחות ויציאה ממצוקות כי אנחנו מתיידדים מחדש עם חלקים דחויים שלנו. אנחנו מחזירים לעצמנו את עצמנו ומתעצמים.
    בו בזמן גם שומרים על האחר שהיה אכסנייה טובה להפקדות הקשות שלנו.

    אני אוהבת את דברייך.

    נאוה

    השבמחק
  2. נאוה יקרה,
    איזה עומק של התבוננות חכמה. תודה רבה מקרב לב.
    אריאלה

    השבמחק