" בלב ליבו של הקושי שוכנת ההזדמנות" (אלברט איינשטיין)

כאן ניצור דיאלוג בין אריאלה מלצר כאדם ופסיכותרפיסטית ומטפלת זוגית, מנהלת מכון רעות לבין הקוראים אודות הקשיים והדילמות של החיים וכיצד להתמודד איתם בהצלחה וביעילות למען חיים טובים, מאושרים,רגועים ומהנים.

נדבר על שליטה וניהול כעסים, על בעיות שבינו לבינה בזוגיות ובנישואין, על קשיים רגשיים, בעיות משפחתיות, טיפול זוגי ועוד.

אהבת? לחץ כאן

יום רביעי, 8 בספטמבר 2010

שנה טובה ורגועה עם טיפ יעיל לשליטה בכעסים


שלום לכם,


חשבתם ששכחתי להגיד שנה טובה? ממש לא! רציתי להכין לכם משהו חדש לכבוד השנה החדשה וזה לקח לי הרבה זמן והשקעה פיזית ונפשית לא פשוטה.

למרות שלא הגעתי לתוצאות המקוות לי (מבטיחה להשתפר), אני שולחת לכם ברכות לשנה החדשה בסרטון וידיאו ואני שמחה לחלוק ולחנוך איתכם את העלאת הסרטון הראשון שעשיתי.


אז...שתהיה לכם שנה טובה ומאושרת, שנה של ברכה וחסד והגשמת כל משאלותיכם וחלומותיכם.

מי ייתן ותזכו, אתם ובני משפחתכם, להרבה בריאות, אושר, שמחה ואהבה בלב.

אז הנה זה בא...





שלכם מכל הלב

אריאלה

מנהלת מכון רעות - לטיפול זוגי, אישי ומשפחתי

פסיכותרפיסטית ומטפלת זוגית

7 תגובות:

  1. אריאלה היקרה,

    אני מאחלת לך שנה טובה ומתוקה.

    האם לא מספיק להגיד רק שנה טובה, למה צריך להוסיף
    גם מתוקה? (את זה קראתי במקומון של השכונה השבוע) מפני שכל דבר שהקב'ה עושה, הוא עושה לטובה
    את הדברים הטובים ואף את הפחות טובים, על-כן, יש להוסיף את המילה מתוקה כדי שהשנה באמת תהיה מתוקה כמו דבש.

    איחולים לשנת בריאות והצלחות וים של אהבה,
    קתלין

    השבמחק
  2. הי אריאלה,

    שאפו על היוזמה החדשה שלך, סרטון ביוטיוב.

    הלוקיישן אמנם ירוק והמזרקה ברקע מרגיעה,

    אבל לקראת השנה החדשה פרגני לעצמך הפקה מקצועית יותר . . .

    איזה כיף לי שלמדתי ממך את כל מה שאני יודע אחד על אחד,

    דעי לך שאין יום שאני לא מעביר לפחות טיפ אחד לאנשים שנקרים בדרכי

    ואני מלא גאווה על כך.

    תודה מקרב לב,

    שנה טובה וחג שמח

    יובל

    השבמחק
  3. היי יובל,

    תודה על תגובתך. הרעיון הוא האתגר לעמוד בדברים שחוסמים אותי ולהתגבר עליהם. לעשות אותם באופן עצמאי ללא תלות במישהו. החלק הטכני במיוחד באינטרנט הוא לא היה החלק החזק שבי וכשראיתי את האופציות האלה אצל אנשים שלא יותר מוכשרים ממני, לא ראיתי סיבה להישאר עם הקשיים אלא התחלתי להתנסות צעד אחר צעד ועם התנועה בא הידע ויוצאת היכולת.

    זו לא חוכמה לתת למישהו כסף ושהוא יעשה לי את זה. אני רוצה לדעת לעשות את זה כמו שצריך בעצמי. ואני אדע...!!

    אתה יודע איזו נחת זה עשה לי שהצלחתי לעשות את הסרטון הזה? הייתי ממש גאה בעצמי וזו הדרך הנכונה להמשיך ולצמוח ולעשות דברים שקודם הפחידו אותי ועכשיו כבר לא.

    דבר נוסף, אני יודעת שהוידיאו הראשון לא באיכות גבוהה, מי יודע מה, אבל בנוסף למה שאמרתי קודם, המוקד הוא גם לא לחכות שהדברים יצאו מושלמים כי אז עוד היה לוקח לי זמן רב עד שהייתי מוציאה סרטון.
    עכשיו אני יודעת את הבסיס ומכאן אני יכולה רק להשתפר. זה להיות מסוגלים לעשות ולקבל את עצמנו ומעשינו בחמלה גם כשאנחנו לא מושלמים.

    שתהיה לך שנה טובה, נהדרת ומדהימה
    אריאלה

    השבמחק
  4. קתלין היקרה,
    תודה רבה לך על האיחולים מכל הלב. זה גם הגיע ללב. שתהיה לך שנה טובה ומדהימה, שנה של נחת וסיפוק, הנאה ואושר מכל מה שאת עושה. הרבה בריאות ואהבה.
    שתהיה גם לך שנה טובה ומתוקה
    מכל הלב
    אריאלה

    השבמחק
  5. אריאלה, שנה טובה ומתוקה!!!

    כל הכבוד על האומץ לעשות סרטון!!

    שתהיה לך שנה מלאה בסדנאות מוצלחות ואנשים מיוחדים שיודו לך על עבודתך המסורה!!

    בהזדמנות זו ארצה להודות לך ולשלומי שוב על התהליך שעברתי אצלכם בסדנא!

    תודה רבה רבה שהייתם שם תמיד להקשיב ולכוון ולנסות לעזור גם כשצריך "לחצוב בסלע"

    אז שתהיה שנה טובה ומתוקה עם המון הצלחות חדשות!!

    רפי

    השבמחק
  6. תודה, רפי,
    יש לך רק במה להתגאות. זו זכות גדולה בשבילנו ללוות אנשים כמוך בדרך לשינוי שלהם.

    שנה טובה ומאושרת
    אריאלה

    השבמחק
  7. שלום אריאלה,

    נהניתי עד מאד לצפות בך, למרות איכות הצילום. את נשמעת מקסים ומהנה לשמוע את דבריך המחכימות אותי.

    שיהיה לך בהצלחה וכן שנה טובה ופוריה.

    הרבה תודות,

    קורין

    השבמחק