" בלב ליבו של הקושי שוכנת ההזדמנות" (אלברט איינשטיין)

כאן ניצור דיאלוג בין אריאלה מלצר כאדם ופסיכותרפיסטית ומטפלת זוגית, מנהלת מכון רעות לבין הקוראים אודות הקשיים והדילמות של החיים וכיצד להתמודד איתם בהצלחה וביעילות למען חיים טובים, מאושרים,רגועים ומהנים.

נדבר על שליטה וניהול כעסים, על בעיות שבינו לבינה בזוגיות ובנישואין, על קשיים רגשיים, בעיות משפחתיות, טיפול זוגי ועוד.

אהבת? לחץ כאן

יום שני, 31 בדצמבר 2012

והפעם ..משהו אישי...על פרידה וסיום

שלום לכם,

אני מתרגשת לשתף אתכם ברגע חשוב בחיי. לאחר שנתיים רצופות של שידור תוכנית שבועית בשידור חי במסגרת ערוץ החיים הטובים, החלטתי שהגיעה השעה להיפרד מתוכנית ה- TVהאינטרנטית השבועית שלי "להיות ביחד וגם לחוד".

הגיע הרגע, כמו שקורה לרבים מאיתנו, שבו הרגשתי שהגיע הזמן הנכון להיפרד ולהמשיך הלאה להגשמת חלומות נוספים ולפיתוח וצמיחה חדשים. התהליך הזה הוא חלק טבעי מתהליך ההתפתחות והגדילה האישית והמקצועית שלי.

בשבילי שינוי הוא תמיד לא פשוט.

זה היה מקום קבוע ובטוח שבו הרגשתי שאני מגשימה את היעוד שלי בדרך נוספת ומממשת את הפוטנציאל שלי ולעזוב את המסגרת הזו זה לא קל.

לקראת כל שידור תוכנית ליוותה אותי התרגשות רבה, דריכות וריכוז גדולים (גם בגלל הפקקים- האם אני אנצח אותם או הם אותי) ולאחריה, התמלאתי בתחושות סיפוק, הצלחה, שמחה ונחת רבה .

הכרתי אנשים מעניינים המומחים בתחומם, נוצרו שיתופי פעולה פוריים ומהנים ונבנו יחסי קרבה ואמון עם הצופים הנאמנים שטרחו ושלחו תגובות והתייחסות והרבה הערכה והכרת תודה וגם אלה שאני יודעת שהיו שם אך זה לא קל עבורם לכתוב וזה בסדר.

זו הזדמנות להודות מעומק ליבי לכל אחד ואחת מהצופים הנאמנים שלי, שצפו בתוכניות שלי ולהגיד לכם תודה גדולה!!! זה ממש לא היה מובן מאליו עבורי.

אני רואה בכם שותפים מלאים לדרך המופלאה ולהתפתחות שעברתי איתכם ועל כך אני מודה לכם. בלעדיכם זה לא היה קורה. אני מקווה שתרמתי לכם תרומה משמעותית ושהפקתם תועלת רבה מהתוכניות הרבות בנושאים השונים שהבאתי לכם.

זה תמיד חימם לי את הלב ומילא אותי בשמחה רבה שאני מצליחה לגעת בחייהם של אנשים ולעזור להם אפילו מבלי שאני מכירה אותם אישית מקרוב.

ותודה גדולה גם לכל אורחיי במהלך השנתיים שבאו ונתנו מהידע שלהם ותרמו בכך לחיים טובים יותר של הצופים שלי.

בתחילה זה היה רדיו באולפן קטן ביפו ולאחר שנה עברנו לבית ציוני אמריקה לשדר תוכנית טלוויזיה.

בשבילי זה היה הגשמת חלום. עוד מילדותי רציתי לשדר ברדיו. והנה החלום קרם עור וגידים לפני כשנתיים בעזרת רועי שוחט, יוזם ומקים הרדיו וכיום TV-LIFE, שאפשר לי את הגשמת החלום ועל כך מגיעה לו תודה מכל הלב.
אני לא אשכח את ההתרגשות העצומה שאחזה בי מהרגע ששמתי את האוזניות על ראשי בתוכנית הראשונה ודיברתי למיקרופון.

זה היה עוד שלב של צמיחה עבורי, לעלות על במה חדשה ולא מוכרת מבחינתי ולתת ולהפיץ מהידע והניסיון הרב שצברתי בחיי, הן מבחינה מקצועית והן מבחינה אישית, ולסייע לאנשים ככל יכולתי לחיות טוב יותר עם עצמם, עם זולתם במערכות היחסים השונות שלהם ועם המציאות.

נהניתי מכל רגע להכין כל תוכנית ותוכנית ולשדר אותן, והשתדלתי להביא אורחים מעניינים שתהיה להם תרומה משמעותית ובעלת ערך רב עבור הצופים הנאמנים שלי.

אני נפרדת מתוכנית ה- TV שלי אך לא מכם!!!

יש לי עוד חזון לעתיד והרבה רעיונות להגשים ולהביא את הידע שלי בדרכים נוספות, חדשות ומגוונות.

כל החיים שלנו רצופים בפרידות מאנשים, ממקומות וממסגרות עוד מהיותנו ילדים קטנים.

במעגל החיים הטבעי יש את הפרידות הנורמטיביות-

פרידה מאמא למטפלת, למשפחתון, לגן, לכתה א', לתיכון, לצבא, יציאה מהבית, מעבר מקום מגורים, מעבר מעבודה אחת לאחרת ועוד.

ויש את הפרידות הטראומטיות הכואבות יותר כגון, פרידה מאדם אהוב, גירושין, פרידה מבן זוג משמעותי, פרידה מאדם שנפטר, ממעמד, מתפקיד ועוד.

את תוכנית הסיום, ביום שלישי הקרוב, ה- 1 בינואר 2013 (איזה תאריך נחמד, לא?) אני מקדישה (איך לא?) לפרידות בחיים שלנו.
וכדי שיהיה לי יותר קל להתמודד עם הסיום הזמנתי להתארח בתוכנית את אריאל שער מנדל, אשת מקצוע וותיקה ומנוסה מאד, שהיא גם חברה טובה שלי, מטפלת זוגית ומשפחתית מוסמכת וביחד נשוחח על סוגי הפרידות בחיים שלנו, השלבים בתהליך ההתמודדות, הדרכים להתמודדות מוצלחת וכיצד להתגבר על הקשיים שהן מציבות.


ביום שלישי, ה-1 בינואר 2013  בשעה 10 בבוקר, יש ללחוץ כאן על הקישור תוכנית ה TV "להיות ביחד וגם לחוד" עם אריאלה מלצר וכבר אנחנו נהיה שם לתת לך ממיטב הידע שלנו בנושא .

אז בואו להיות איתי בשידור הסיום!
נתראה בשידור

שלכם באהבה

אריאלה
מנהלת מכון רעות- לטיפול זוגי, אישי ומשפחתי
פסיכותרפיסטית ומומחית לשליטה וניהול כעסים

20 תגובות:

  1. שלום לך אריאלה יקירתי,
    אני ממש מופתעת מההחלטה שלך להיפרד מתוכנית הרדיו הנהדרת שלך. כל כך אהבתי להאזין לתוכניות שלך. הן תמיד כל כך מרתקות, מציגות דרכי הסתכלות והתייחסות שונות ומועילות למצבים מורכבים, ומאתגרים בחיים,והיה כיף לשמוע אותך מתבוננת בהן בדרכך הייחודית ותורמת לנו מהידע והניסיון שלך בנדיבות גדולה. אני משתדלת להבין שכפי שכתבת כנראה הרגשת שמיצית את עצמך נכון לעכשיו, אבל מי יודע אולי עוד תשובי אלינו מעל גלי האתר או בהרצאות אינטרנטיות, שזה ערוץ נהדר בפני עצמו.
    אריאלה, אני רוצה לאחל לך הצלחה בכיוון שאליו תבחרי לתעל את האנרגיות שלך, ואני בטוחה שאת תעשי זאת בדרך נפלאה כמו שאת יודעת לעשות תמיד.
    נמשיך להיות בקשר במיילים ובאפיקים האחרים שנותרו לנו.
    שלך באיחולים לשנה אזרחית נפלאה ורבת חסד
    עדן

    השבמחק
  2. עדן יקירה,
    וואוו!!! אני כל כך מתרגשת מהתגובה שלך. המון תודה. לכל דבר יש את העיתוי הנכון שלו
    ולי זה היה הזמן הנכון לי להיפרד מהתוכנית ולפנות את הזמן לדברים חדשים ומגוונים.
    אני בטוחה שניפגש בערוצים האחרים כי אני ממשיכה לתת מכל הידע והניסיון שלי אך בדרכים אחרות.
    תודה מקרב לב ושנה אזרחית חדשה טובה
    אריאלה

    השבמחק
  3. אריאלה,

    תודה על השיתוף –מרגש אותי שאת משתפת אותי.

    זאת הרגשה של כבוד והערכה – וזה נפלא.

    אני כל כך שמחה שהיה לי הכבוד להחליף עמך כמה דברים.

    צפיתי בכמה מתוכניותייך, קראתי כמה מכתבותייך/הודעותייך ואני מלאת התפעלות מהחום, ההבנה, האהדה והתובנה הרבה שבהן.

    לצערי פספסתי את השידור היום בעשר בבוקר (אצלינו אחת בלילה אתמול...).

    בהחלט הצלחת לגעת בחיי ולחזק אותי.

    אני מאחלת לך ואין לי ספק שאומנם כך ייקרה המשך הצלחה, צמיחה, סיפוק ונחת.

    חיבוק גדול לשנה האזרחית החדשה וההתחלה החדשה,

    חנה

    השבמחק
    תשובות
    1. חנה יקרה,
      תודה רבה מעומק הלב על כל האיחולים והברכות והמילים החמות . נמשיך להיפגש בערוצים האחרים שבהם אני אמשיך לתת מהידע והניסיון שלי.
      אם את רוצה , תוכלי לצפות בשידור החוזר בקישור הבא
      http://www.bestlife.co.il/?categoryId=69053&itemId=206187
      שנה חדשה נהדרת
      אריאלה

      מחק
  4. בס"ד

    אריאלה,
    אני מאחל לך ברכה והצלחה, בריאות ושמחה לאורך ימים ושנים וכשם ששאפת לעשות טוב וחסד עם בניו של בורא עולם כך תזכי שהאור הטוב יחזור אלייך בנעימות ונחת.
    רונן.

    השבמחק
  5. רונן היקר,
    תודה מכל הלב על הברכה החמה והמרגשת.
    אריאלה

    השבמחק
  6. שלום אריאלה...


    ברכות לסיום עבודתך בטי וי והתחלה חדשה ...מאחל לך


    בהצלחה
    נתי

    השבמחק
  7. תודה רבה מקרב לב, נתי היקר

    השבמחק
  8. לך אריאלה יקרה,
    בסיומן של שנתיים, שידור ב"רדיו החיים הטובים",
    בימי שלישי, כל שבוע שעה 10.00 בבוקר,
    זו ההזדמנות לומר לך, תודה על כל השידורים המלמדים והנותנים לנו כלים ללמידה והפנמה
    ולאחר מכן לשימוש בזמן המתאים.
    תודה על הנתינה שלך, נתינה ללא תנאי, אהבתי מאוד לפנות לי זמן כדי להיות נוכחת, להקשיב להגיב וכל השאר.
    מיותר לציין מי כמוך יודעת, והיה בי ועדיין יש, הרצון לשמח אותך בהגיעך הביתה ולמצוא את חוות הדעת על השידור - כלומר לתת משוב...ואת בדרכך הגבת לי ושמחתי מאוד שהצלחתי לשמח.
    ניגמר פרק השידורים ברדיו זה, וסומכת עליך שתימצאי את המקום המתאים, שאוכל להמשיך ולהתרשם מכל הניתן ללמידה ממך באהבה, לצופים ולכול המאזינים בהמשך.... תבורכי על פועלך זה וכמובן על כל השאר שאת עושה.
    שתהייה לכם, לך ולמשפחתך שנה אזרחית פוריה, מאושרת, שמחה ומלאת בריאות ואהבה.
    זמירה

    השבמחק
  9. זמירה יקירה,
    וואוו! שוב כהרגלך, הצלחת לרגש אותי מאד. נוכחותך הקבועה בתוכנית תמיד מילאה אותי שמחה גדולה. המשובים שלך כל יום שלישי אחה"צ יחד עם התמונות וההתייחסות המלמדת שלך, אפילו לדברים הטכניים, תמיד הרחיבו את ליבי והצמיחו אותי. נתת לי בתגובותייך עוד כוח להמשיך ולתת עוד מהידע והניסיון שלי.
    המון המון תודה מעומק הלב
    שנה חדשה נהדרת לך ולמשפחתך
    חיבוק גדול
    אריאלה

    השבמחק
  10. אראלה יקירתי,

    שיהיה לך בהצלחה!

    לכל סיום יש התחלה חדשה

    ולכל פרידה צומחת הזדמנות

    תודה על הכל
    מרגלית


    השבמחק
  11. מרגלית יקרה,
    תודה גדולה על ברכתך החמה.
    אריאלה

    השבמחק
  12. אריאלה היקרה,

    תודה ואיחולי הצלחה להגשמת חלומות נוספים ולפיתוח וצמיחה חדשים.

    בברכה

    איריס


    השבמחק
  13. נשיקות ואיחולים חמים.

    אין לי ספק שתמשיכי להגשים...

    בידידות (וגם געגועים)

    אילה

    השבמחק
  14. אילה יקירתי,
    תודה רבה רבה על האיחולים החמים.
    אריאלה

    השבמחק
  15. אריאלה היקרה!!
    התרגשתי לקרוא את המייל שלך, מכיון שגם אני נמצא במצב דומה בימים אלה ומזדהה עם תחושותייך.
    מאחל לך בהצלחה רבה!

    תודה, שי

    השבמחק
  16. תודה רבה, שי יקר,
    מאחלת לך גם הצלחה רבה בהמשך הדרך!
    אריאלה

    השבמחק
  17. אריאלה יקרה,

    ברגשות מעורבים שמעתי את התוכנית האחרונה שלך בנושא הפרידה.
    את אשה מלאת עוצמה, ומלאך עלי אדמות,
    תרמת הרבה ליקום ואני בטוחה שיש לך עוד הרבה לתת בשליחות שלך.
    אני רוצה לאחל לך הרבה הצלחה בהמשך דרכך.

    בתודה מראש
    בברכת אור ואהבה
    פלורה

    השבמחק
  18. פלורה יקרה,
    המון תודה מעומק הלב על המילים המרגשות והחמות שלך.
    בהערכה רבה
    אריאלה

    השבמחק